Nära 3000 poäng

Jag är inte längre så långt ifrån 3000 poäng, ni som har blogg.se fattar - så snart kan jag köpa ett pro-tema alternativt visas på blogg.se's startsida så att alla ser bloggen. Jag vet inte vilket som skulle vara bäst, Pro-temana kostar uppåt 10 000 poäng, bara två fula som kostar 3000 så valet är nog ändå rätt självklart.  Jag vill ju så gärna ha massor av nya läsare. Och det skulle ju kanske hjälpa att visas på startsidan då.
Har drygt 400 poäng kvar men med alla sidvisningar jag har om dagen ska det nog inte ta mer än någon vecka :) Eftersom att ni är riktigt flitiga på att klicka in här så går det trots allt ganska fort att få ihop dom sista poängen!
 
 
Bild från Grekland, sommaren 2013
 

Kommentarer:

1 Samira - Driver en skolblogg:

Hoppas du får många nya besökare! Du har fin fin blogg, kram :)

Svar: Tack så hemskt mycket :) Det har du också :)
Amanda None

Kommentera här: