Kompishäng

Hej på er! Onsdag idag och dagarna rullar på, känns som att sommarlovet är långt bakom mig redan. Idag hade vi i alla fall helt vanlig dag i skolan, körde på med dubbla mattelektioner, no, språk och Hk. Slutade inte fören fem i tre och då cyklade jag upp på stan och mötte Johanna. Vi drog till mig och satt och snackade och kollade lite ridfilmer från i lördags, hade det najs som vanligt.  
 
Hade verkligen behövt träna idag men till Actic hinner jag definitivt inte, kanske blir ett halvlojt styrke pass i källaren. Ut å springa hinner jag nog inte heller idag, nåja - imorgon ska jag nog upp till actic hursomhelst! Inte tränat någonting den här veckan, eller jo jag red och cyklade massor i måndags, men jag kan inte riktigt räkna det ändå.
 
Ikväll ska jag väl kika idol och en kriminalserie. Hoppas ni har haft en bra dag!
 

Kommentarer:

1 linah brown:

duär så fin

Kommentera här: