Youtube fantasten

Jag älskar Youtube. Det är min räddare när jag har tråkigt och när jag egentligen måste göra något tråkigt - för då sitter jag och kollar Youtubevideors istället.
 
Jag började kolla youtubevideos för ungefär ett år sedan när jag var sjuk så himla mycket, och nu har jag varit fast väldigt länge. Jag kollar allt från "humoristiska" videor till vanliga vloggar till skönhetsvideor osv. Det är fan fantastiskt.
 
Har massa vloggare som jag gillar väldigt mycket men min absoluta all time favourite är absolut Clara Henry. Hon är den roligaste människa jag någonsin sett/hört/whatever. Älskar hennes vloggar, hon behöver fan inte ens försöka vara rolig, hon bara är helskön av naturen. I höst kommer hon dessutom få en hel sesong av sin egna serie "Med Clara Henry" ser fram emot det!
 
Gör dig själv en tjänst och kolla in hennes videos på den HÄR kanalen. 
Här får ni se hennes senaste video, KOLLA! 
 

Kommentarer:

1 linah brown:

älskar youtube meeeed:D!!

Svar: Hihi :)
Amanda None

2 Ellen:

Älskar att kolla på bra vloggare när man är ledsen

Svar: Jag säger då detsamma :)
Amanda None

Kommentera här: