Det var Kirunafestivalen 2013

Sammanfattning av helgen: Haft två bra dagar med Lotta, Johanna och Annamaria. Åkt ytterst lite karusell, sett och lyssnat på Darin, Nause, Oskar Linnros, barnfavoritet Yohio såg vi typ 5 minuter av - haha, Miss Li, Ansiktet och Rebecca&Fiona som jag förövrigt tyckte sög ganska hårt. Jag har ätit godisremmar och inte slösat mycket pengar alls. Sedan kan jag konstatera att jag har fått min årliga dos av packade människor. Fredagen var inte så farlig men lördagen då var allt i sin ordning igen - folk var fulla som fan. Dom flesta över arton (utom föräldrar typ) och alldeles för stor del under arton hade nog druckit mer eller mindre. Det brukar kallas festival.
 
Idag mår väl dom flesta som dom förtjänar. Själv är jag fruktansvärt trött och går runt och gäspar, fasten jag har sovit så det räcker. Men tro inte att det är någon bakfylla här, för då måste man ha druckit först och jag har inte druckit mer än vatten. Men jag har då sett andra 98or igårkväll som nog är lite bakis idag ;)
 
Nåja, idag har varit en seg och hemskt tråkig och jobbig dag. Jag måste packa. Imorgon åker jag på konfirmationsläger till Skellefteå. Och packa kan vara bland det värsta som finns. Bara jobbigt. Egentligen borde inte jag sitta här och lata mig utan jag borde packa min träningskläder och resten som är kvar. Jag orkar inte. Nåja, har ju inte varit särskilt aktiv under denna helgen på bloggen, och jag tror att den får ta sommarpaus nu.
 
 

Kommentarer:

1 Julia:

Darin <3<3<3

Kommentera här: