Dear blogreaders

Jag tänkte kanske börja blogga lite smått igen, känns lite kul igen, så jag tänkte att jag kan skriva något inlägg då & då. Var ju ganska länge sen jag postade något här sist, och en hel del har hänt sen dess, eller ja livet rullar på som vanligt och vi har fått massa snö hör uppe i norr, mer intressant än så är det tyvärr inte.
 
Denna vecka som gått har jag haft prao på ett café här i stan och det var verkligen jättelärorikt, roligt och alla var supersnälla och sådär. Blev även erbjuden att jobba extra när det behöv osv, samt att jag nog kan få sommarjobb där, känns ju som mera fint. Annars har jag gjort lite skolgrejer under veckan, umgåtts med lite kompisar och varit i stallet idag.
 
Nästa vecka är det skola som vanligt och jag har nog inte mindre än 3 (!!!) prov att få tillbaka, och 3 inlämningar, men vad gör det om hundra år? Haha nä men jag är jättetaggad på att få tillbaka proven - nöjd med bokrecensionen jag skrivit men mindre nöjd med krönikan, så den ska jag skriva om imorgon.. suck. Till veckan tänkte jag hinna klämma in lite träning + att jag ska träffa en gammal kompis och det ska verkligen bli superkul!
 
Hoppas att det finns nån där ute som blev lite glad när jag nu skrev ett inlägg, några finns ju kvar här iallafall!
 

Kommentera här: