Lördagsmys med bästis ♥

Igår hade jag en hyfsat awesome dag. Föst åkte jag till stallet och tog hand om min sköthäst och red henne. Åkte hem därifrån vid tre, duschade, lagade tacos till middag. Kändes bra att kunna ta åt sig äran för middagen, hihi! Senare på kvällen kom Johanna hit och vi gick iväg för att köpa frukt och läsk på kvantum, slutade såklart med att vi gick en ordentlig promenad och pratade hål i skallen på varann, som vanligt. Först efter ett bra tag var vi inte på Ica och köpte lite frukt, däribland en melon som smakade aceton. Smarrigt. Vi tänkte även kika en skräckis och det var vad vi gjorde också, dock med inlevelse på noll. Vi fortsatte babbla istället.
 
Fan att man inte kan hålla käften någon gång, jag kan fan inte vara tyst när den där människan är i närheten. Jag bara babblar, babblar & babblar. Man skulle ju kunna tro att man liksom får slut på saker att prata om men jag får bara mer & mer saker att säga, är inte det lite sjukt? Dock helt värdelösa saker, men i alla fall, mår som hyfsat bra i hennes sällskap. Everything happens for a reason. Det citatet är något jag verkligen tror på. Allting händer av en anledning. Varför jag började babbla om detta citatet är för att min & Johannas story är låååång. Men den kan vi ju ta i ett annat inlägg. Vi började ju typ som fiender. Vi kan kalla storyn för finender VS bestfriends. Så att ni vet liksom.
 

Kommentera här: