Måndagen, allas favoritdag

Godkväll! Känner att det blev lite sen uppdatering idag. Jag har, som vilken femtonåring som helst varit i skolan hela dagen, sen har jag stressat hem och gått ut med hunden och bytt om & åkt till stallet. Skötte som vanligt Rosa idag och sen red jag Benny på kursen, som jag förövrigt tyckte var riktigt rolig att rida!

Nu på kvällen har jag kikat på Tonårsbossen, ett avsnitt av "Med Clara Henry" och nu ligger jag halvt utmattad i sängen och borde läsa och sen sova, men nej jag snapchatar istället. Det sämsta med mitt rum är dock att jag inte har något eluttag vid sängen. Det plågar mig att veta att jag måste gå upp för att lägga mobilen på laddning sen. Enda anledningen till att jag sällan håller på med mobilen innan jag ska sova...

Dagens outfit

Kommentera här: