Godmorgon

Här har det varit dött sen i onsdags. Ops. Som jag skrev då så var jag svintrött och det enda jag gjorde den kvällen var att gå ut med hunden i värsta snöstormen (var hemskt) och sen gjorde jag verkligen ingenting mer. 

I torsdags var jag i stallet på kvällen och tog hand om rosa, sjukt länge sen sist men det var mysigt. Kommer defenitivt åka dit på kvällen istället, så sjukt mycket mysigare. 

Och igår var jag i skolan, satt och pratade med Jeaenette som kommit hem från USA nyss och fick se massa fina bilder därifrån. Efter skolan var jag på stan med mamma. Fick med mig en tröja från H&M och en jacka från JC, måste bestämma mig om jag ska behålla jackan eller inte... Det lutar mot ja men jag vet ändå inte... 

Nåja sluttjatat om det. Vi har haft några plusgrader senaste dagarna så snön smälter bort, såå skönt!!! Vill verkligen att den ska försvinna nu. 
Oj detta blev ju en liten sammanfattning av alla dagar jag missat att blogga, superintressant verkligen. Men idag är det lördag och jag har tagit på mig ett jobbpass. Livrädd för det är så svårt, kan typ ingenting. Men aja, kan inte göra nåt annat än gå dit ändå. Får väl ha en hemsk lördag då, jobbar 5,5 h så bör överleva. Vi hörs! 

Kommentera här: