Livet vände på några timmar // Min helg är freaking förstörd

Godkväll på er alla fredags-älskande människor! Tror ni jag är glad eller? Om ni läste rubriken rätt så kanske ni fattar att det inte är så bra just nu. Det ligger nämligen till såhär (nu tror ni att jag ska berätta världens grej) och så ska jag bara berätta att jag har blivit förkyld.
 
När jag gick upp på stan efter skolan kände jag något konstigt i halsen och det blev bara värre & värre och när jag och Johanna satt och fikade på Safari hade jag ganska rejält ont i halsen. Vi hade det i alla fall trevligt och vi hade hur mycket som helst att prata om, hur fan går det ihop egentligen?! Vi pratar konstant men har alltid massor att diskutera. Vissa människor klickar helt enkelt, that's life. Sen gick vi och köpte två apelsiner - ja, jag skulle också undra varför om jag var ni. Johanna tyckte att det kanske skulle hjälpa mot min förkylning, men det gjorde ju tyvärr inte det. Men vi satte oss hos henne och käkade apelsin och min förkylning blev bara värre & värre för varje sekund, kändes det ju som. Och när jag sedan åkte hem vid fem hade jag superont i halsen och näsan rann. Snacka om att förkylningen kom dunderfort. Min helg kan man ju stryka direkt, fuck my life,
 
Men min dag har varit väldigt bra, trots att jag nu blivit superförkyld. Kul. Imorgon kan jag förmodligen inte ens sköta Rosa. Jävligt roligt känner jag.
 
Nåja, nog med bitterhet, hoppas att eran dag har varit fin i alla fall.
 Bild från imorse - när jag var frisk.

Kommentera här: