Måndag i all sin glans, eller kanske inte

Någon som missat att det ä måndag idag? Nä gissade väl det. Min skoldag har i alla fall varit helt åt helvettet, kanske gjorde det någon annan lite gladare i alla fall? Att åtminstone jag har haft en skitdålig dag, då kanske era har varit hyffsade ändå?
 
Hade i alla fall en hemskt skoldag, jag frös, var allmänt sur på måndagar, fattade ingenting och ville bara sova. Så fort jag kom hem blev jag dock mycket piggare när jag loggade in på bloggen! Kommentarer och massor av besökare, jag älskar er ❤
Sedan for jag till stallet och red på min ridkurs, har gått över på stor häst - från ponny så nu är det nya hästar varje vecka, svinspännande och idag fick jag min framtida stjärna alltså. Fasen vad hon var kul att rida! För er som är nya här kommer det snart ett inlägg om mitt intresse för hästar. Så att ni får lära känna mig lite bättre. Nu har jag i alla fall landat framför datorn i mjukisbyxor efter att ha duschat och käkat middag. Myskväll med IDOL och kexchoklad väntar, men först lite tid på bloggen, som jag älskar att blogga på.
 
Denna måndag blev inte så kass faktiskt, från att skolan tog slut har dagen bara varit bra. Hoppas att ni också
haft en åtminstone någorlunda måndag.
 
Glöm, inte att fråga i frågestunden här nedanför, mycket frågor = videosvar i slutet av veckan. 
 
 
 
 

Kommentera här: