Snapchat dag // Svindålig täckning // Rosa

 
Hej på er! Torsdag idag och jag skulle egentligen haft en helt vanlig skoldag men musiken var tydligen inställd så jag slutade redan tio över ett, inte mig emot alltså. Annars missbrukade jag snapchat och gnällde på skolans dåliga täckning. Cyklade till stallet och fixade åt Rosa när jag hade slutat. Smorde även två av hennes träns. Hann dock inte rykta och så då jag inte ides vara kvar i en timme till utan att ha något att göra, hon fick stå kvar i hagen i stället, Inga-Lill skulle ta in när hon kom ner.
 
Själv tog jag och körde lite magövningar och sedan tog jag en låååång och varm dusch med hårinpackning. Hehe, vill inte veta hur länge jag duschade, var som ett russin efteråt, vi kan säga att jag var värd det. Efter det har jag inte gjort ett piss vettigt, ätit middag och kollat på lite youtube videos. Ska snart ta en promenad med Lego och ikväll är det äntligen Broadchurch, den är sååå bra!
 
Hoppas ni haft en bra torsdag!
 

Kommentarer:

1 Julia:

Fin blogg, skulle va snällt om du kolla min blogg :D

Svar: Tackar :D Det ska jag göra!
Amanda None

Kommentera här: