Köra bil och skriva historia

Hej! Efter en egentligen rätt bra söndag sitter jag nu vid skrivbordet med ångest för min historiauppsats som max får vara 2 sidor. Skulle behöva skriva typ 4. Känns svinjobbigt, har kanske kommit halvvägs men är långt ifrån nöjd. Kände dock att jag behövde pausa från det där förbannade dokumentet. Den ska inte vara klar förren på onsdag så jag har ju fortfarande tid på mig, men det är så förbannat jobbigt. Och svårt. Vill egentligen barab stoppa i hörlurar och gå ut en sväng. Hunden har redan gått kvällspromenad så det känns lite jobbigt att gå ut själv... 
 
Annars då? Jo jag och pappa var iväg och övningskörde för första gången. Jag har kört bil. Såå mycket att tänka på samtidigt, men det var faktiskt inte så svårt som jag trodde och det var riktigt roligt! Jaja, har inte kört i trafik än så jag ska förmodligen hålla tyst. Men pappa tyckte att det gick bättre än förväntat så jag är glad. Sen var jag en sväng till stallet och red. Det gick mestadels svindåligt. Och nu sitter jag här och skriver historiauppgift (vilket jag gjort senaste 2-3 timmarna.) Ska försöka fortsätta med det nu... Hoppas ni har en bättre söndagskväll.
 
 
 

Kommentera här: