Mean Girls

Haft en bra lördag? Det har jag. Har inte gjort mycket alls. Sov lääänge, var å tränade för första gången på många månader, fixade lite i garderoben och haft ångest över historiauppsatsen jag inte lyckas skriva. Det får bli söndagsplågan tror jag. 

Det är så himla höstigt, mörkt och mysigt ute nu, jag älskar det! Var ute på en promenad med hunden nu på kvällen, och jag hade kunnat promenera hur länge son helst, det var knapp kallt idag. Hösten är rätt bra alltså! 

Imorgon ska jag förmodligen en sväng till stallet och rida, skriva historia och övningsköra för första gången. Snacka om att det drar ut på tiden, skulle gjort de förra helgen, sen skulle jag gjort det idag men det hann vi inte med. Men imorgon, då gäller det. Lovar - kommer inte göra det imorn heller. 

Nu slökollar jag tidernas bästa film - mean girls. Den är både värdelös och svinbra på samma gång. Hörs imorgon!










Kommentera här: