The days

Nu har jag lyssnat på Avicciis nya låt "The days" i typ 1,5 vecka och den är fortfarande grym?! När jag hör en låt jag gillar lägger jag in den i min spotifylista och så fastnar jag i den. Totalt. Lyssnar helst bara på den låten, om och om igen. Ända tills jag är riktigt less på den, alternativt att jag hittar en ny låt å så blir de samma sak med den. 

Hej, haha blev en flummig början på inlägget. Idag har jag haft en riktigt lugn dag, började 10.30 och slutade 13.00. Hade bara två lektioner och sen var jag hemma igen. Tänkte plugga NK när jag ändå slutade så tidigt men det slutade med att jag satt med boken vi ska läsa i svenskan i typ 2 timmar... Oups ☺️ nu har jag dock bara ca 20 sidor kvar så det känns ändå asgrymt! NKn får jag väl ta tag i till helgen istället... Nu ska jag snart käka och sen åka till stallet en sväng. Vi hörs! 
Hösten alltså<3






Kommentera här: