Bara en

 
Hejhej! verkar som att jag glömde bort att jag har en blogg att uppdatera. Nu har det gått en och en halv vecka i gymnasiet. Jag är nöjd med klassen än så länge, men nu har Lotta och Moa också bytt till min klass så det känns ännu lite bättre än innan. Alla är schysta och i fredags drog även de vanliga lektionerna igång. Vi kommer att läsa flera ämnen som intensivkurser - alltså bara ett halvår på en 100 poängs kurs - det kommer bli mycket att göra!
 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, trivs på hjampis ändå. Något jag aldrig trodde att jag skulle säga, men så är det faktiskt- Känns dock som att de här dagarna som jag faktiskt har varit i skolan har varit hur långa som helst. Det är inte mycket mer än en vecka sedan jag gick dit första dagen och nu känns det som att den dagen är låååååångt bak i tiden! Sjukt. Ska försöka blogga litegrann varje dag nu, men nu ska jag hänga med Lotta några timmar och kolla Idol och sånt, och imorgon åker vi med klassen till Abisko. Så inte taggad på det... Men hursomhelst, vi hörs!
 

Kommentarer:

1 Sofia:

Du har inte lust att tipsa om några bloggar du läser? Hade behövt fler härliga bloggar att läsa! :)

Svar: Såklart kan jag göra det :)
Amanda None

Kommentera här: