Bitchig hästkompis

Sen uppdatering även idag, sorry sorry! I'm a busy girl u know. Näven jag åkte till stallet vid halv elva i förmiddags och sedan kom jag hem först vid fyra.

Idag red jag iallafall Rosa igen, på pelhammet och hon var ärligt talat som en GUD att rida ibörjan av passet. Sååå stadig form i övergångar och halter, i skritt, trav och galopp! Så otroligt fin, kändes inte som att sitta på Rosa. Sen blev hon riktigt bitchig, efter vänstergaloppen knäppte hon av i skallen och tjurade ihop sig. Hon måste vara brunstig, nackdelen med sto var det va.

Sen satt jag med Johanna när hon red och fixade allt åt Rosa. En bra stalldag idag! Nu på kvällen har jag käkat tacos och snart blir det fruktsallad, mumma!

Bjussar på lite printscreenade bilder från dagens ridpass. Kanske blir film om någon vill?

Kommentarer:

1 Kaffehörnan:

Vad gottigtcdu ätit. Action i bilderna när hon sträcker ut och böjer huvudet. Bra fotat

Kommentera här: