Marknadsfredag

Hellowski! Sen uppdatering idag, jag veeet! Jag var helt enkelt för lat för att blogga tidigare. Hade skola från åtta till ett och då var jag hem en sväng och hämtade pengar och sedan gick jag upp på stan och mötte Johanna och gick några varv på marknaden. Käkade en munk och sen var det bra med det, standard alltså! Fanns som vanligt inte så mycket att se, så efter ett tag gick vi till Johanna och chillade där tills mamma hämtade mig vid halv fem.

Skön dag, skolan var ju kaos som vanligt men marknad, fint väder och en fin vän satt som fint. Nu på kvällen har jag käkat en seeeen middag (vi pratar 20.00 här) och sen myst framför tv:n med lite godis. Har även blivit allmänt taggad på livet, finns en sak som jag verkligen vill göra. Och förhoppningsvis kan genomföra. Det vore såååå ballt!

Glad fredag mina vänner ❤

❤Dagens outfit //Linne - Kappahl// Kofta - H&M// Jeans -JC

Kommentarer:

1 ellen:

Fint linne!

Svar: Åh, tack så mycket :)
Amanda None

2 Sara Blomqvist Johansson:

Vilken söt outfit :)

Svar: Tack så mycket :)
Amanda None

3 Evvve:

Åh, vilken fin blogg du har!! & du är också super fin! Kika gärna in min blogg :)
Kram! ♥

Svar: Tack <3
Amanda None

Kommentera här: