Mirrors - Cover by Cimorelli feat James Maslow

Okej, nu kanske ni tycker att jag tjatar om alla dessa Youtubekanaler med vloggsr, overs och gud vet vad. Men jag måste bara få tipsa om den här gruppen som gör otroligt bra covers med proffsigt filmade musikvideor till.
Cimorelli - som gruppen heter består av 6 systrar, bara det är ju lite häftigt.
 
Ni har säkert hört låten "Mirrors" med Justin Timberlake, men jag hade inte lyssnat p den särskilt mycket innan jag hörde Cimorellis cover på den. Sen dagen jag lyssnade på deras cover har jag lyssnat på den flera gånger om dagen. Helst på Youtube för deras version finns inte på Spotify, synd för det är den som är bäst. Dessutom hade dom en (snygg) gästartist i just denna video, passade riktigt bra tillsammans tycker jag. Det blev som ett annat liv i låten än i orginalversionen. Bra cover, kika gärna in på deras kanal också!
 
 
 

Kommentera här: