10 dagar senare, och dessutom engelska-skadad

Jag skulle börja blogga ja, för 10 dagar sen, ojdå kan man ju lätt säga. Jag har väl bara inte idats, kände sån blogglust när jag tänkte börja blogga igen, men gör väl inte det numera. Senaste dagarna - har jag varit hemma med ont i halsen (vilket betyder måndag & tisdag) men imorgon ska jag nog till skolan.
 
Igår gjorde jag ingenting annat är kolla pll, revolt och ojade mig över att jag hade så ont i halsen. I morse däremot vaknade jag och hade knappt ont i halsen alls, lurad av min kropp igen, nämen skönt om jag slipper någon värre förkylning. Idag har jag i alla fall gjort någon nytta, pluggat religion och skrivit ett svinlångt inlägg på en skolgrej, en reseblogg - PÅ ENGELSKA. Inte för att skryta men min engelska har blivit sjukt mycket bättre senaste månaderna, inte alls lika svårt som det varit förut. Jag vill tacka Pretty Little Liars (som jag ska slå på alldeles strax). Så nu efter att jag just avaslutade inlägget på engelskabloggen är det ganska skumt att skriva på engelska, it's pretty strange actually. Haha nä men nu ska jag sluta babbla om skolan, jag ska kolla lite pll och sen plugga lite mer religion och sen ta en låååång fet dusch, gött.
 
 
  

Kommentera här: