G Y M

Hej på er! Haft en go dag? Det har iallafall jag, skoldagen var rätt bra som vanligt och när jag slutade halv tre cyklade jag upp till gymmet och tränade en timme. 3km + 1km sprigning och sen fokus på mage & axlar/skuldror. Varför jag kör så mycket axlar/skuldror är för att jag har problem med ryggen/nacken och behöver bygga upp muskler så att jag inte behöver ha ont. Jag har verkligen sååå svaga muskler kring de partierna så det är ju egentligen inte så konstigt att jag har problem. 

Hursomhelst, det var min träning för dagen och inte hyperkul att läsa kanske. Men efteråt duschade jag, bytte om och rullade hem. Sen var det bara att åka upp på stan med mamma för att köpa vinterjacka. Trodde ärligt inte att jag skulle hitta någon, var såå uppgiven men så hittade mamma (såklart) en jacka som verkar både varm och fin. Så den la vi undan och jag har banne mig bestämt mig, den ska jag ha! 

Sen kan man ju inte undvika att berätta att vi var sådana lagbrytare idag. Vi åkte och käkade hanburgare på annis. Så tro nu inte att jag är någon hypernyttig person för att jag tränar, det är så fel att tänka så. 

Nåja, hoppas att ni haft en bra dag så hörs vi imorgon!




Kommentera här: