Jag älskar mina läsare

 
Allvarligt, jag trodde aldrig att jag skulle får säga det men ni är ju såå grymt härliga! Får kring 5 kommentarer om dagen där det står lite fina saker, jag blir sååå glad att ni tar er tid att kommentera och kika in på min blogg så pass ofta. Nu under helgen steg statistiken (som jag trodde) upp till 60 sidvisningar igår och det är redan fler idag och kvällen har ju bara börjat. Hade även besöksrekord (unika) igår, blir sååå glad! Då kanske jag gör något rätt med min blogg i alla fall, hoppas att ni stannar också!
 
Blir så inpsirerad och taggad på att blogga när jag faktiskt får någon form av respons. TACK!
 

Kommentarer:

1 Rebecka:

Vilken fin bild!
Jättesnygg topp! :)

Svar: Tackar :)
Amanda None

2 Ampii:

Hej fina du!
Nu har jag en frågestund på bloggen, så ställ jätte gärna en eller flera frågor!!
INGA FRÅGOR ÄR DUMMA!!

KRAMAR AMPII <3

Svar: Kan kika in och fråga något :)
Amanda None

3 Carro:

Fin du är :)

Svar: Tack, du med :)
Amanda None

4 Linnea:

åh va kul för dig :)

5 evelina :

Åh så fin blogg du har :) !!

Svar: Men tack så himla mycket! :D
Amanda None

6 Vilma:

Åh jättefin och bra blogg du har!♡ kolla gärna in min blogg om du har lust!

Svar: Tack, blir så glad av alla fina kommentarer! Ska kika in på din med :)
Amanda None

7 Ebba:

Hejhej, superfin blogg och kul för dig att du blev veckans bloggläsare på linn ahlborgs! Min blogg är nog en blogg du skulle gilla, kika in och lämna respons! Kram! www.ebbaamandusson.com

Svar: Tack så mycket fina du, ska absolut kika in på din blogg också :)
Amanda None

8 linah brown:

de är de som gör att man vill fortsätta blogga!:D

Svar: Men eller hur! :)
Amanda None

9 Ellen:

snygg du är!!

Svar: Tack :)
Amanda None

10 Jenny Persson :

Var har du gjort din design.Som du har på din "framsida" på din blogg? :)

11 frida:

åh vilken fin blogg du har! kika gärna in min:D

Kommentera här: