Obama

Hr ni hört att vi har en sån där president, från USA, som tydligen kallas Obama i våran huvudstad? Det har i alla fall jag, är inte det rätt häftigt ändå, att halva stan stängs av gör att USA's president är på besök. Ioförsig säkert det första & sista besöket men ändå.
 
Egentligen skiter väl ni alla i Obama, ni vill säkert höra hur fantastisk min dag har varit! Fast nej det har den inte. Vi hade långa & tråkiga lektioner som vanligt, sista lektionen fick jag dessutom huvudverk men i slutet av lektionen diskuterade vi Obama, kungafamiljen och hr många som städar sitt rum själv. Mycket roligare än akustik skulle jag personligen säga. Efter skolan cyklade jag ner till stallet och tog hand om Rosa och red henne ett tag också.
Å nu är jag hemma & bloggar, har egentligen engelskaläxa att göra nu så borde väl säga tack & bock för mig.
 
Glöm inte att fråga till frågestunden, den avslutas imorgon på eftermiddagen!!
 
 

Kommentarer:

1 ♥:

Åh gud vad fin blogg! kan man typ maila digoch få den? och sedan lixom göra om den helt, jag gillar hur den lixom är i "Grunden" ? :)

Svar: Tack så mycket! Men jag kan tyvärr inte ta åt mig äran för utseendet, det är faktiskt en färdig mall jag har använt mig av och sedan ändrat färg och header i "Desigeditorn" så det är ganska enkelt fixat :)
Amanda None

Kommentera här: