Personlighet

Något folk kanske inte vet om mig är att jag är ganska så blyg av mig. Inte med människor jag känner men en av dom jobbigare situationerna är just att behöva sitta och prata och träffa människor jag inte känner. Jag är ganska blyg av mig och känner mig absolut inte bekväm med okända människor. Igår var det lite jobbigt ibörjan av kvällen men sen gick det bättre, man vänjer sig. Dock pratade jag ju inte särskilt mycket, så har väl inget att skryta om.

Något jag definitivt måste jobba på, klart man vill träffa nya människor och våga prata och lära känna nytt folk, jag är ju ingen enstöring. Haha! 

Jag är väldigt pratglad och pratar typ för mycket med människor jag känner, min familj, vänner osv. Så det kanske kan vara svårt att tro att jag är en blyg person. Tragiskt men sant.


Kommentera här: