Börjar blogga lite igen

Tror att det är dags att börja blogga lite igen, slutade någon gång kring nyår men nu känns det lite kul igen & det är sjukt kul att gå tillbaka några år senare och se vad jag skrev när jag var 16 liksom. Brukar kolla igenom min gamla blogg där inläggen är mellan 2-4 år gamla, då var jag alltså mellan 12 och 14 bast, så det är riktigt kul att läsa.
 
Får se hur det slutar den här gången, men ska nog försöka blogga lite varje dag, mer om min vardag, för någon motivation till att skriva hur många inlägg som helst per dag med tips och sånt det har jag inte, kul nån gång förr i tiden men inte idag.
 
Så har ni lust att läsa om mina rätt tråkiga vardag så är ni varmt välkomna tillbaka!

Bild från underbara Spanien, var där en vecka med spanskagruppen i maj <3

Kommentera här: