Fredag Lördag

Hej! Nu var det lite länge sen sist igen... Har iallafall hunnit vara till frissan och slinga håret, haft massor i skolan, kommit igång med träningen och umgåtts med kompisar. I fredags slutade vi redan elva så jag och Moa käkade lunch på stan och sprang runt i lite affärer flera timmar - trots att vi typ inte har nå affärer i denna stad. 
 
Slösade ordentligt med pengar också, köpte nagelackk, örhängen, en superfin och gossig stickan tröja och en superfin klocka, Den var liksom inte ens dyr? Haha ursäkta för att allt råkar vara snap-bilder!!
 
På fredag kväll hängde jag med Johanna, kollade idol och sådär. Idag (eller igår, tror att klockan har blivit lite för mycket för att de ska vara lördag) så har jag tränat, skrivit klart historian som ska in på måndag och ätit. Äta är standart på helger, kommer bli fet. Nåja, nu borde jag verkligen sova. Imorgon (eller iddag?) ska jag och pappa ut och övningsköra och sen ska jag till stallet. Pepp på övningskörning men inte på stallet... Nåja, vi hörs!

Kommentera här: