När man slutar skolan klockan fem

Idag är det en sån dag. En dag jag slutar skolan klockan fem. Jobbig dag? Jotack. Började nio i aulan och lyssnade på en föreläsning av en författare, ganska intressant men såklart hann det bli lite segt. Sen hade vi en hög med lektioner och slutade först 17.00. Det är så segt å gå till fem när hela skolan har gått hem...
 
Nåja, det var svinkallt ute och jag och Moa drog till fresses å käkade middag - hon slapp laga mat och jag hann äta innan jag skulle till mitt extrajobb en sväng för att lära mig räkna kassan. Sen kom jag hem kring sju och sen dess har jag suttit på en och samma plats med datorn i famnen. Överdriver inte ens, snart suttit här i tre timmar, hehe..
 
Mitt liv är så sjukt intressant känner jag. Jag vill ha godis och idag har jag inget plugg (såjävlaskönt) och nu ska jag göra en kopp te. Btw har jag en underbart kort skoldag imorgon, börjar 10.30 och slutar 13.00. Så. Underbart. 
 
 
Kass bild men det var rätt fint imorse

Kommentera här: