I jumped so high I touched the clouds

Idag är det tisdag och skoldan gick betydligt snabbare än igår. Hade naturkunskap prov på morgonen och jaaa.... Det hade ju kunnat vara lättare. Har gjort mitt första prov i sällskap av Google. Vi fick använda alla hjälpmedel vi kunde komma på så varför inte liksom. Det gick kanske inte strålande men helt ok så jag hoppas att jag klarar mig iallafall. 

På tal om nåt annat så är det sjukt kallt ute?! Typ minusgrader (bokstavligt talat) jag bor i kiruna ju. Men till helgen ska det bli flera dagar med hela 6+ grader så då kanske snön tar sitt pick å pack å drar härifrån. Den får gärna komma om typ en månad. Då Kanske jag kan tänka mig att övergå till vinter. INTE i september!!

Nu tänkte jag jobba lite med mitt tal inför imorgon. Måste typ bara lära mig det utan till, skriva lite stödlappar och se till att den är nånstans mellan 2-3 minuter lång så jag har en kul kväll framför mig ✋


Såhär fint (och varmt) var det för en vecka sen. Bort med snön nu...

Kommentera här: