Det gick inte så bra

"Så får vi se hur det här går" ja det funkade ju inte strålande direkt. Bloggade för typ 3 veckor sedan, det är rätt länge sen med andra ord. Men nu ska jag faktiskt försöka blogga varje dag.
 
Har haft skola som vanligt senaste veckorna och nu börjar skolan ta fart på allvar med prov, inlämningar, redovisningar och läxor men det är helt ok ändå. Skoldagarna nu jämfört med på grundskolan är ungefär lika långa - men känns så sjukt mycket längre. Inte så att man avlider för dagarna är så långa utan mer som att det känns som att man varit där en evighet när man går hem vid tre-fyra, superkonstigt. 
 
Idag slutade jag vid tre och gick upp på stan och köpte torrschampo. Har börjat använda det nu. Trodde verkligen inte att det skulle funka men att det gör! Mitt hår blir typ rent av det, helt sjukt men så bra. Slipper tvätta det hela tiden nu. Nu ska jag ta tag i naturkunskapen, plugga lite inför provet imorgon och sen ska jag umgås med Lotta på kvällen. En bra måndag helt klart. Förutom att det igger snö på backen (DEN 22 SEPTEMBER) så är jag glad. 
 
 

Kommentera här: